جعبه بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي

۳ بازديد

جعبه بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي

از نگاه و ديد يك توليد كننده  بسته بندي محصول نقش بسيار مهمي در تمايز محصولات آنها از محصولات رقبا دارد  و يك عامل قوي براي برتري آنها نسبت به رقبا مي باشد بهتر است بدانيد كه  بسيار بعيد است كه مصرف كنندگان لوازم بهداشتي و آرايشي  همه محصولات آرايشي موجود در بازار را امتحان كنند تا بدانند عملكرد هر يك از آنها چگونه است پس مي توان نتيجه گرفت مشتريان با قرار دادن چندين محصول مختلف در كنار يكديگر براي مقايسه و  بسته بندي آنها كه شامل مناسب ترين اطلاعات ، بهترين استانداردهاي ايمني و… مي باشد  مناسب ترين نوع محصول آرايشي و بهداشتي را انتخاب مي كنند پس مي توان گفت توجه به بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي بسيار مهم است چرا كه شركت هاي مختلفي در اين زمينه در حال فعاليت مي باشند و يكي از فاكتورها براي رقابت بهتر و سالم تر نسب به رقبا توجه به جعبه بسته بندي لوازم آرايشي و بداشتي مي باشد . ما در اين راهنماي خريد جعبه لوازم بهداشتي و آرايشي قصد داريم به صورت كامل در مورد اين بسته بندي صحيت كنيم در صورتي كه شما نيز قصد خريد اين نوع از محصول را داريد پيشنهاد مي كنيم تا انتهاي اين راهنماي خريد با ما همراه شويد و در صورت هر گونه سوال نيز با استفاده از پل هاي ارتباطي كه شامل فرم تماس با ما و همچنين شماره هاي مندرج در وب سايت مي باشد مي توانيد با مجموعه ما در تماس باشيد تا همكاران ما به صورت كامل شما را راهنمايي كنند

جعبه لوازم آرايشي

 

مهمترين نكات در ساخت بسته بندي جعبه لوازم آرايشي و بهداشتي

سادگي مي تواند يك راه طولاني باشد

به گفته تري گلدشتاين  مدير عامل شركت استراتژي و طراحي برند The Goldstein Group  مردم آنچه را كه ابتدا ديده اند از نظر رنگ ، سپس از طريق شكل ، بعدي از طريق نماد و آخرين با كلمات به ياد مي آورند يا به خاطر مي سپارند يك طراحي بسته بندي ساده و در عين حال چشمگير كه از تركيبات رنگي عالي استفاده مي كند ، مي تواند نتايج خوبي كسب كند به عبارت ديگر طراحي هاي ساده بدان معني است كه شما جزئيات غير ضروري موجود در بسته بندي را كه ممكن است خريداران را گيج كند ، حذف مي كنيد پس پيشنهاد ما به شما اين مي باشد كه يك بسته بندي ساده در جعبه لوازم بهداشتي و آرايشي استفاده نماييد اما در قرار دادن اطلاعات به شدت حساس باشيد و سعي كنيد اطلاعاتي را روي جعبه قرار دهيد كه براي كاربران جذاب مي باشد و مي تواند به انتخاب آنها كمك كند

جعبه بسته بندي لوازم بهداشتي

شناخت بازار هدف

طراحي بسته بندي براي مشتريان مي باشد پس بايد بدانيد كه مشتريان شما چه كساني مي باشند و سپس اقدام به طراحي بسته بندي محصولات ارايشي و بهداشتي كنيد بنابراين لازم است بدانيد كه بازار هدف كيست اعضا يا هر دسته از مشتريان جذب چيزهاي مختلف مي شوند ،طرحي كه براي دختران نوجوان جذاب باشد احتمالاً براي جذاب براي زنان بالغ نيستند و به عنوان مثال طراحي بسته بندي محصولات آرايشي و بهداشتي براي آقايان بايد متفاوت باشد. هنگامي كه مصرف كنندگان هدف خود را فهميديد  در مورد محصولات پرطرفدار كه اخيراً مورد بررسي قرار گرفته اند و عناصر طراحي برجسته در بسته بندي آنها است.

 

 

از بسته بندي هاي چند لايه يا معطر استفاده كنيد

براي جعبه لوازم آرايشي و بهداشتي از بسته بندي چند لايه كه معطر نيز مي باشد استفاده نماييد .بسته بندي هاي روكش دار و روكش دار كه جذابيت زيبايي زيادي دارند مي توانند توجه مردم را به خود جلب كنند. افزودن بافت و رايحه به بسته بندي لوازم آرايشي شما همچنين مي تواند فروش را 80٪ افزايش دهد.اگر شما به بازار مراجعه كنيد و جعبه و بسته بندي هاي لوازم آرايشي و بهداشتي را مشاهده نماييد به اين نتبجه خواهيد رسيد كه اين جعبه ها بر خلاف ساير انواع جعبه هاي ديگر داراي بوي خوبي مي باشند

شركت بسته بندي لوازم آرايشي و بهداشتي

 

فونت زيبا به كار بگيريد

فونت هاي منحصر به فرد مي توانند به بسته بندي شما شخصيت زيادي بدهند. تايپوگرافي بهترين روش براي بيان اين است كه شما به عنوان يك مارك تجاري هستيد و يك قلم دست نويس مي تواند چيزي باشد كه شما را از رقبا متمايز كند. سعيكنيد همواره از فونت هايي استفاده نماييد كه به وضوح مي تواند نمايش داده شوند و براي كاربران داراي جذابيت باشند شما مي تواند در هنگام نوشتن روي بسته بندي ها از رنگ هاي متفاوتي نيز استفاده نماييد بي شك فونت زيبا در كنار آن انتخاب رنك براي فونت مي تواند بسيار تاثير گذار باشد.

 

 

 

اضافه كردن جلوه لوكس توسط مهر زني فويل

استفاده از تمبرهاي فويل طلا و نقره مي تواند جلوه اي لوكس به بسته بندي محصول شما بدهد. تمبرهاي فويلي از نظر بصري جذاب هستند و توانايي ايجاد شور و نشاط خيره كننده به محصولات شما را دارند.براي اين منظور مي باشد كه شركت هاي بزرگ بسته بندي اين محصولات هميشه مهر و تمبر هايي را روي اين بسته بندي ها قرار مي دهند.

برند خود را معرفي نماييد

يكي از مهمترين جنبه هاي بازاريابي در فروش محصولات اين مي باشد كه شما بتواند برند خود را در ذهن مخاطب بگنجانيد .برند شما همان چيزي است كه شما و شركت شما را منحصر به فرد مي كند ارائه يك طراحي بسته بندي كه برند شما را بازگو كند شركت و  شما را قادر مي سازد تا با افرادي كه به ديدگاه ها و طرفداري شما اعتقاد دارند ارتباط برقرار كنيد.در بسته بندي محصولات بهداشتي و آرايشي حتما به جعبه بسته بندي و ارائه برند براي معرفي آن توجه نماييد چرا كه بسياري از افراد در اين زيمنه خريد خود را به توجه به توضيه افراد انجام مي دهند مثلا كدام برند را برخيم بهتر مي باشد

 

جعبه دارويي

 

بسته بندي سازگار با محيط زيست را انتخاب كنيد

اكنون مشتريان به تلاش هاي زيست محيطي مارك ها توجه مي كنند و بسته بندي پايدار را بسيار محبوب مي دانند  بسته بندي پايدار به اين معني است كه شما با به حداقل رساندن ضايعات روي كاغذ و طراحي بسته بندي هايي كه مي توانند دوباره استفاده شوند ، دوباره بتوانيد از بسته بندي ها استفاده نماييد يا به عبارت ديگر بسته بندي قابليت بازيافت داشته باشد.جعبه هاي كرافت ساده يا جعبه هاي بالش بدون روكش از رايج ترين ساختارهاي بسته بندي پايدار هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.